środa, 26 czerwca 2013

Chcesz pokonać Polaka? Daj mu władzę.

Wystarczyło kilka niewygodnych pytań, by pan poseł RP Robert Wardzała stracił rezon, zaczął obrażać moją osobę a później zablokować mnie na FB. Tak właśnie działa władza. Najpierw Ci obciągną za głos a potem będą się separować, by nie musieć rzeczywistości spoglądać w oczy, ale tworzyć własną- radosną, z choinkami i zdjęciami Tomasza Golloba. Strach pomyśleć, że takich "przedstawicieli narodu" w Sejmie mamy znacznie więcej.

Treść rozmowy:

Konwersacja rozpoczęła się 27 grudnia 2012 (Poza masą buziek, którymi próbował zarzygać mnie poseł, niczego nie zmieniałem, ani nie usuwałem czy dodawałem do owej dyskusji).

08:44

Robert Wardzała

Witam, po pierwsze jesli chcesz mi przekazac jakas sugestie lub sprawe na ktora nalezy zwrocic uwage, zawsze chetnie to zrobie, lecz prosze o konkretna wiadomosc z opisem problemu na pv a po drugie jesli uwazasz ze masz prawo zarzadzac moim prywatnym konten (profilem) na fb to gratuluje humoru.

To jednak troche malo jak na wskazanie istoty i propozycji rozwiazania problemu. "Zamiast wklejać bzdurne zdjęcia choinek, zajmij się wraz z PO nowelizacją kodeksu karnego. W 2013 roku na wolność wychodzi Marek Trynkiewicz, skazany na karę śmierci, którego objęło moratorium z 1988-go, zabójca czterech chłopców."

Prosze o podjecie tematu od strony bardziej meryturycznej cho nie ulega watpliwosci ze to absolutnie zla sytuacja.

Pozdrawiam

27 grudnia 2012

13:18

Władca Iraku

Bardziej merytorycznej? A da się to podjąć bardziej merytorycznie? Nie tylko pan Trynkiewicz wychodzi na wolność w 2013 roku. Prawie stu bardzo niebezpiecznych ludzi ujrzy wtedy światło dzienne, będzie wesoło gdy dołączy do nich spora liczba tych, którzy zostaną zwolnieni warunkowo po odsiedzeniu 15-stu z 25 lat. Naprawdę, radzę zapoznać się z tym problemem bliżej czym prędzej i czym prędzej wprowadzić takie zmiany, które zagwarantują ludziom bezpieczeństwo. Zdjęcia kolorowych choinek są śliczne, ale stracą na uroku, gdy Moruś zastrzeli kolejną przypadkowo napotkaną osobę, a Trynkiewicz wpadnie do jakiegoś nauczania początkowego i uprowadzi sobie chłopca. Do Pękalskiego mamy trochę czasu, wyjdzie w 2017.

Oprócz kilkunastu innych problemów, które dawno powinny być załatwione, ten wydaje się być w tej chwili najbardziej palący.

30 grudnia 2012

02:03

Władca Iraku

Od 2013 roku becikowe uzależnione będzie od dochodu - otrzymają je tylko rodziny o miesięcznych dochodach poniżej 1922 zł na osobę. Według MPiPS prawo do becikowego utraci ok. 10 proc. rodzin o najwyższych dochodach, co da ok. 39 mln zł oszczędności.

za: pap

Prezes PKN Orlen po dwóch czy trzech tygodniach urzędowania pare lat temu otrzymuje 2 mln złotych odprawy- wszystko gra. Ale odebrać marny tysiąc złotych tytułem becikowego- oszczędność rzędu oszałamiających 39 mln złotych rocznie.

"PO- by żyło się lepiej Nam"

P.S.

O propozycji wprowadzenia dodatkowych opłat za korzystanie z bankomatów nie wspomnę. Rozbój.

"Rostowski ocenił, że Polska jest krajem relatywnie niskich podatków. Nie chciał zadeklarować, że w 2013 roku nie będzie podwyżki podatków".

za: wprost

Relatywnie niskiego czego? W jakim świecie żyje pan Rostowski?

25 stycznia 2013

10:43

Władca Iraku

ZUS od lutego 1020 zł? Czy PO ma jakikolwiek instynkt samozachowawczy? Czy to już Blitzkrieg w wojnie o resztkę pieniędzy Polaków aby napchać kieszenie na do widzenia?

1 lutego 2013

7:48

Władca Iraku

Jeśli to wszystko prawda, mam nadzieję, że będziecie sądzeni na równi z osobami odpowiedzialnymi za brutalne tłumienie zamieszek na przełomie lat 70/80.

3 lutego 2013

15:19

Robert Wardzała

Fajnie ze masz pomysl jak uchronic swiat przed kryzysem. Szkoda tylkom ze nie przekazales go 10 lat temu wladzom stanow. I po raz ostatni wyjasniam ze to jest moj profil i srednio mnie interesuje ze chcialbys nim zarzadzac  Pozdrawiam

------------------------------

Komentarz:

Władca Iraku (3 lutego 2013): Na wesoło. Wg nowego raportu OECD Polskę czeka 50 lat kryzysu. Naprawdę jest się z czego cieszyć. Weź przestań się lansować a zacznij coś robić.

Adres URL treści: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467293680002796&set=a.112020538863447.10409.100001665034328&type=1

3 lutego

19:39

Władca Iraku

Po pierwsze, co interesują mnie Stany (nie stany), po drugie, Stany Zjednoczone sobie z kryzysem poradzą, zawsze radzili. Polska jest w kryzysie od lat i ten stan praw. się nie zmieni. Po trzecie, nie mam pomysłu, jak uchronić świat od kryzysu, podobnie, jak Platforma Obywatelska nie ma pomysłu, jak uchronić od tego Polskę. Lepiej udać, że nie ma problemu i wstawiać wesołe foty choinek, Golloba i diabli wiedzą czego jeszcze. A Polacy niech się martwią sami, przeżyli zabory, przeżyją PO.

P.S. Profilem zarządzasz Robercie tak, jak eSpeedway. Mocno poniżej średniej. Faktycznie, ktoś mógłby Ci pomóc.

20:53

Robert Wardzała

Chetnie skorzystam z tej tajemnej wiedzy zarowno w zakresie ekonomicznym, zuzlowym czy wydawniczym.

A jak to piszesz skoro stany nie maja wg ciebie nic do rzeczy to prosze odrob zadanie domome i dowiedz sie skad dziaj mamy do czynienia z kryzysem w europie.

21:00

Władca Iraku

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Nie napisałem, że nie ma nic do rzeczy, ale, że leczenie Stanów mnie nie interesuje, tylko Polski. Poza tym, kryzys w Polsce nie zaczął się 10 lat temu. Jeśli tego nie wiesz, to nawet moja "wiedza tajemna" Ci nie pomoże. Po drugie jeśli chodzi o wiedzę wydawniczą, nie masz żadnej Robercie. Opłacanie wyłącznie serwerów i wklejanie na sportowy portal treści społeczno-politycznych to nie praktyka wydawnicza. Po trzecie jesteś modelowym politykiem. Najpierw dopchać się do Sejmu a dopiero potem szukać elementarnej wiedzy.

P.S.

A tak w ogóle, chcesz się po licytować w ilości odrobionych "zadań domowych"?

21:36

Robert Wardzała

Naprawde mi przykro ze nie masz usystematyzowanej wiedzy ekonomicznej czy o gospodace swiatowej, nie mowiac juz o zuzlowej czy wydawniczej.

Ogolnie i delikatnie mowiac, oczywiscie z calym szacunkiem do ciebie slabo ta polityke uprawiasz

Tak to niestety wyglada  ale pozdrawiam i jak zechcesz wspolpracowac dla dobra ludzi to zawsze znajdziesz we mnie wsparcie.

21:43

Władca Iraku

Robert, Ty nawet ortografii rodzimego języka nie znasz. A zarzucasz mi brak wiedzy ekonomicznej, żużlowej i wydawniczej? Na dodatek wniosek taki wysnułeś z kapelusza. Ja swoje opieram na empiryzmie.

Przyznaj, ze jesteś tylko ludkiem, który ma siedzieć i być na głosowaniach, ślepo wciskając przycisk, dostającym 11 tysięcy na biuro i rozliczającym się z tego.

21:50

Robert Wardzała

O co konkretnie ci chodzi ? Nie lubisz PO czy o to, ze ze odpisalem ci w biegu z telefonu ? Tak ? Literowka jest dla ciebie problemem ? No to gratuluje  Skoro tak to zwroc sie prosze oficajlnym pismem w nurtujacych cie sprawach i otrzymasz mam nadzieje satysfakcjonujace cie odpowiedzi. Pozdrawiam i milego wieczoru ze swoimi teoriami

22:01

Władca Iraku

Lubić można zupę pomidorową. Mówiłem, że kieruje się tym co widzę, czuję i analizuję. Nazwa partii ma tu akurat niewiele do rzeczy. Nie literówka, tylko "tą politykę". Po drugie- nie tłumacz się. Po trzecie, cztery znaki zapytania w dwóch linijkach? Ktoś tu traci nerwy. Mam wysłać oficjalne pismo do PO? I masz nadzieję, że dostanę odpowiedzi. Ja nie chcę od was odpowiedzi. Ja chcę, abyście działali. Jeśli nie wiecie, jak- zapytajcie, nie umiecie- odejdźcie, jeśli wiecie i umiecie, ale układy wam nie pozwalają- cóż, historia was rozliczy. Jesteście partią rządzącą. Poczujcie się do odpowiedzialności.

Kończę Robercie. Nie Twoja wina, że Twoja partia jest jaka jest. Ty chciałeś tylko zrobić karierę. Sportowe nawyki.

4 lutego

10:46

Robert Wardzała

Jak widze twoje problemy siegaja dosc gleboko  W swoim postepowaniu jestes ewenementem z jakim nie mialem jeszcze do czynienia  Nie zamierzam analizowac ani tez pastwic sie na twojej osobowosci  Nie zamierzam tez pełnic roli twojego psychoterapeuty  Zamierzam natomiast skonczyc pozbawiona jak widze jakiegokolwiek sensu wymiane zdan  Pozdrawiam serdecznie

Po czym zostałem przez owego posła zablokowany. To się nazywa: „Odwrócić się twarzą do ludu”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz